FANDOM

Malganish ..05.04.2009

Mal'Ganish w końcu pokazał prawdziwe oblicze. 05.04.2009

Skrytobójcy (Mal'Ganish'a), byli ostatnią i największą frakcją zajmującą się mordowaniem na zlecenie w świecie Kronik Drikanu. Mal i "jego ludzie" na każdym LARP startowali w głębokiej konspiracji, rozrzuceni po innych grupach i frakcjach. Skrytobójcy nie posiadali jednolitego stroju (choć lubili peleryny i kaptury), aby nie zdradzić swojej tożsamości. Ich zadania często wykraczały poza zwykłe zlecenia morderstwa.

Skrytobójcy używają szerokiego wachlarza broni, którą chowają w najróżniejszych kieszeniach i zakamarkach swojego stroju. Przeciętny skrytobójca nosi przynajmniej siedem ostrzy (miecz lub dwa, noże, sztylety, ostrza do rzucania). Skrytobójcy działają najczęściej sami, choć w niektórych sytuacjach są w stanie zgromadzić cały oddział.

Postępowanie w razie spotkaniaEdit

Jeśli udało ci się odkryć, że twój rozmówca jest skrytobójcą, to pewnie masz już jego ostrze w brzuchu. Udaj się jak najszybciej do najbliższego uzdrowiciela/cyrulika/szamana/druida/kapłana.

Odgrywanie skrytobójcyEdit

Spokojnie, powoli, dzień za dniem zbliżasz się do wypełnienia zadania. Czy to jest zabicie imeshyjskiego inkwizytora, czy kradzież artefaktu z wieży magów - to nie ważne. Gdy ci głupcy połapią się, że to tobie zaufali i powierzyli bezpieczeństwo celu, będzie już za późno. Zadanie będzie wykonane, a ty będziesz daleko stąd.

CiekawostkiEdit

  • Mal'Ganish, twórca frakcji znany jest ze swoich umiejętności wypełniania wszystkich zadań na LARP, pomimo trudności i problemów jakie napotyka.
  • Na jednym LARP skrytobójcy mieli największą liczebność (siedem osób), większą nawet od dużych frakcji jak Imeshia i Nihilici.