FANDOM

HPIM4629

Skrytobójca (Kei) z oddziałem imeshyjskich templariuszy, w roku 847. Od lewej Adi, Kei, Silvan, Nafare (LARP 21.05.2005).

Skrytobójcy (Kei'a) to frakcja ze świata Kronik Drikanu, której członkowie trudnią się "usuwaniem" zawadzającego elementu. Zazwyczaj działali w sojuszu z Imeshią, w której wcześniej walczył założyciel grupy - Kei. Imeshianie uzyskiwali w ten sposób agentów i zabójców, a Skrytobójcy mieli stałego pracodawcę i protektora.

Skrytobójcy ubierali się na czarno, bez peleryn i nakryć głowy. Walczyli najczęściej przy użyciu mieczy półtoraręcznych.

Postępowanie w razie spotkaniaEdit

Ten odłam skrytobójców działa zawsze w porozumieniu z imeshianami. Jeśli spotkasz ich samych, lepiej zachować czujność. Niemal pewne jest, że gdzieś w pobliżu są imeshianie. Uważaj w ich obecności - mogą mieć zlecenie na ciebie, jeśli wcześniej wszedłeś w zatarg z templariuszami. TRzymaj ich albo w łańcuchach albo na wyciągnięcie miecza.

Odgrywanie skrytobójcyEdit

Pamiętaj, że nie jesteś zwykłym oprychem. Należysz do szacownej organizacji, z której usług korzysta samo Imperium Imeshii! Twoje zlecenie jest święte. Nie daj się nikomu przekupić lub przekabacić. Każdy sojusz, każda decyzja ma na celu przybliżyć ciebie do wykonania zadania. Warto nawet zdradzić własną tożsamość i cel, byleby tylko się do niego zbliżyć.

CiekawostkiEdit

  • Kei, twórca frakcji debiutował na LARPie w barwach Imeshii. Dlatego też najczęściej trzymał się z nimi podczas gier terenowych w świecie kronik.
  • Gildia prawdopodobnie nigdy nie przekroczyła liczebności dwóch osób.