FANDOM

Zdjęcie0085

Seba z jedną ze swoich improwizowanych morderczych broni.

205 0545

Seba 2003 rok.

Sebastian "Seba" Meler, to praktycznie mebel, stały element wszystkich LARPów pod szyldem "Zardzewiały Topór". Seba jest powszechnie lubiany. Na LARPach jest od zawsze. Fanatyk militariów (szczególnie upodobał sobie bronie ASG). Swoją żonę poznał właśnie na ZT.

CiekawostkiEdit

  • Mały i Seba to bracia. Tak wiemy to niemożliwe. Nie są nawet do siebie podobni. Seba ma na to wytłumaczenie: "Jako starszy brat dostałem urodę i inteligencję, a mały dostał brodę". Mały odpowiada na to: "Jeśli ty jesteś piękny i mądry, to ja już wolę moją brodę".
  • Mały i Seba mają jeszcze siostrę. Brain damage!
  • Siostra Magdy jest żoną Seby. Kolejny brain Damage!
  • Seba ma tyle replik ASG, że mógłby wyposażyć w nie pół LARPowej społeczności. Na szczęście większość z nich już nie działa.
  • Seba nigdy nie odmawia. NIGDY!
  • Seba założył frakcję "Dzikich elfów" na LARP. Chciał być "samotnym wilkiem". Udało mu się założyć pułapkę na niemowlęciu, które było następcą tronu Kemocku - ku konsternacji osób, które znajdywały dziecko.
  • Relacja Seby z gry głównej na "Tygodniówce 2011": Poszedłem w las, ale nic nie znalazłem. Postanowiłem, że wrócę, ale spotkałem Trzmiela i on namówił mnie, aby iść dalej w Las. Nic nie znaleźliśmy i postanowiliśmy wrócić..."

Zobacz Edit

Sebastian „Seba” Meler