FANDOM

5

Ramazjanie w dobrych humorach.

Znani jako "Ramajah Khaterii", ramazjanie należą do tych frakcji, których należy unikać za wszelką cenę. Ubierają się na czerwono i czarno. Podróżują w zwartych drużynach i walczą zachowując szyk i formację. Każdy ramazjanin ma pełną dowolność w wyborze broni choć preferują bronie w stylu orientalnym.

Postępowanie w razie spotkania

Wiej. Nie żartuję. Wiej. Jeśli podczas ucieczki natkniesz się na osadę lub miasto, ostrzeż ich natychmiast i uciekaj dalej. Jeżeli ramazjanie idą w stronę miasta, to bezpieczniejszy będziesz daleko od jego murów.

Odgrywanie ramazjanina

Ramazjanie odzywają się tylko do swoich towarzyszy. Resztę świata traktują po prostu jako robactwo, którego należy się pozbyć. Jeśli ktoś stanie im na drodze - gorzej dla niego. Robactwo powinno wiedzieć, że nie wolno niepokoić panów świata. No chyba, że chce być rozgniecione.

Ciekawostki

  • Ramazjanie nigdy nie doczekali się pełnego opisu - na przeszkodzie zawsze stało ich "nieznane pochodzenie" i motywy, dla których działają.
  • Ramazjanie powstali, ponieważ mrocznym elfom nie chciało się malować twarzy na czarno - w założeniach mieli być "ludzkimi drowami".
  • Gdy grupa tworząca ramazjan wzięła się z stworzenie LARP, to jako jedyni zorganizowali "pełną" grę terenową poza Kemockiem (LARP Spalone Ziemie, podczas, którego pojawili się nawet przybysze z Shing-Tong)
    64

    Poprzednicy Ramazji - Mroczne elfy.