FANDOM

Poslannicy

Strona tytułowa podręcznika dla "Zakonu posłanników"

"Zakon posłanników" jest frakcją w świecie "Kronik Drikanu". Założony został prawdopodobnie w epoce plemion, zaraz po zakończeniu starych wojen, przez "Bezimiennego", który miał natrafić na pozostałości wiedzy starszych ras. Wyznaje on filozofię gromadzenia wiedzy dla dobra i nauki ogółu. Zakon jest pokojowo nastawiony do wszelkich ras i nacji, a po broń sięga jedynie w obronie swojej lub wiedzy.

Zakonnicy ubierają się skromnie. Oprócz dwuręcznego miecza posłannik nie ma prawa do noszenia broni. Sam miecz wyciągany jest jedynie w ostateczności i ma znaczenie głównie religijne.

Postępowanie w razie spotkaniaEdit

Zakon posłanników, pojawia się tam gdzie można znaleźć rzadkie artefakty lub księgi. Jeżeli spotkasz ich na swojej drodze, pamiętaj że nie będą biernie patrzeć jeśli spróbujesz im je odebrać. W połączeniu z dwuręcznym mieczem i tajemną sztuką walki, mogą okazać się zbyt trudnym przeciwnikiem.

Odgrywanie posłannikaEdit

Jako posłannik szukasz każdego okrucha wiedzy jaki przetrwał do dzisiejszych czasów. Nie spoczniesz dopóki ta wiedza nie zostanie przeniesiona w bezpieczne miejsce. Starasz się przy tym, aby pozostać poza normalnym biegiem zdarzeń. Lepiej nie przyciągać uwagi. Twoja wiedza nie powinna służyć innym celom niż zdobycie ostatecznej mądrości. Po co ci władza i pieniądze? Są niczym w porównaniu z poznaniem świata.

CiekawostkiEdit

  • Posłanników stworzył Vitalius.
  • Posłannicy są najmłodszą frakcją w świecie KD. Zostali stworzeni w 2011 roku.

Zobacz takżeEdit

Opis zakonu na stronie KF ZT