FANDOM

64

Mroczne elfy. Kemock 846 rok (LARP "Wyprawa" 12.12.2004).

DSC02380

Mroczny elf Angelus. Kemock 846 rok (LARP 14.11.2004).

Mroczne elfy to frakcja w świecie "Zardzewiałego Topora" podążająca ścieżką swoich mrocznych bogów. Nazywane są potocznie "czarnuchami", "drowami" lub "mroczniakami". Poruszają sie w dużych grupach korzystając z szerokiego wachlarza broni od strzeleckich po białe, wraz z nietypowym dla elfów użyciem dużych tarcz.

Postępowanie w razie spotkania

Obecność mrocznego elfa na twojej drodze może zwiastować kłopoty. Mroczniaki rzadko lub wcale wchodzą w układy, a pojedyncze osobniki spotkane w lesie lub na trakcie stanowią zazwyczaj przynętę w pułapce. Jedyną rzeczą jaką pożądają to ofiary, które będzie można później złożyć na ołtarzu swoich bogów. Słowem - jesteś sam - uciekaj. Jesteś w grupie - sformujcie szyk i bądźcie gotowi na atak z każdej strony.

Odgrywanie mrocznego elfa

Mroczny elf wyszedł na powierzchnię tylko w jednym celu. Po nowych niewolników na ofiary dla swoich bogów. Zagadkową sprawą jest, dlaczego jeżeli ich bogowie wymagają stałego dopływu ofiar, to wcześniej nie było żadnych wieści o podobnych zniknięciach. Może ludzie byli ślepi. Faktem jest, że coraz większe grupy mroczniaków wychodzą na powierzchnię. Czegoś szukają.

Ciekawostki

  • Frakcję stworzył Moven, wcześniej nihilita.
  • Pierwsze mroczne elfy wytrzymały w "charakteryzacji" 2-3 LARPy. W 2005, członkowie frakcji stworzyli ramazjan, aby nie musieli się charakteryzować. Od tego czasu nie ma na LARP mrocznych elfów, a ich rolę przejęli ramazjanie.