FANDOM

Magowie imeshyjscy

Obszar działania

Państwo Zakonne Imeshii

Status

Renegaci

Przywódca

Nieznany

Siedziba

Nieznana

Imeshyjscy magowie wiodą życie pełne sekretów i strachu przed wszechobecną władzą arcykapłanki. Duża część z nich stara się ignorować swój dar i próbuje wieść w miarę normalne życie, ale są też tacy, którzy wstępują do sekretnej gildii magów i praktykują starożytną sztukę dla własnych korzyści lub z innch bliżej nieznanych powodów.

Imeshyjska gildia magówEdit

Imeshyjska gildia magów to raczej luźna konfederacja małych grup mieszczan praktykujących zakazane sztuki magiczne, w wielkim sekrecie przez Zakonem Imeshii.

Magowie muszą podjąć wiele kroków, aby nie dać się zdemaskować i pozostać "nieskazitelnie" wzorowymi obywatelami państwa zakonnego.

Stosunek do hetrionizmuEdit

Nie wszyscy magowie są wrogo nastawieni do religii hetriońskiej - wielu z nich to wyznawcy heretyckich odłamów. Część z nich uważa nawet, że to sam Hetrion dał im magiczne moce. Jedyne co jest wspólne dla całego środowiska magów to podważenie dogmatu o niepraktykowaniu magii.

Miejsca spotkaniaEdit

Magowie wybierają najczęściej miejsca trudno dostępne jak stare kanały, piwnice lub krypty na cmentarzach. Dzięki magii tworzą tam nawet specjalne teleporty, pozwalające na przenoszenie się do miejsc spotkań daleko za miastem.

ZagrożeniaEdit

Największym zagrożeniem są inkwizytorzy wyszkoleni do polowań na magów. Mają oni specjalne inskrypcje czułe na magię, a część z nich nawet takie, które potrafią przenieść użytkownika w miejsce użycia magii.

Magowie trenują całe lata ukrywanie swojej aury magicznej i nawet gdy używają czarów, moc przy tym wyzwolona jest minimalna i trudna do wykrycia. Mimo, że magowie imeshyjscy mają niwielki wachlarz mocy magicznych (wiedza magiczna w Imeshii jest trudno dostępna), to są mistrzami w gospodarowaniu swoimi mocami.