FANDOM

210 1067

Mały ginie jak lama podczas bitwy w 2003 roku.

IMG 3448

Mały idzie na wojnę. Tygodniówka 2009.

Piotrek "Mały" Meler. Wielki miłośnik archeologii, historii i wszystkiego co z nią związane. Tworzy opisy i opowiadania cały czas. Jak się rozkręci to dużo gada (trzeba go wtedy lać kijem, żeby przestał). Stworzył Imeshie i myśli, że dzięki temu jest fajny. Walczył kiedyś przy pomocy krótkiego miecza i wielkiej tarczy. Z powodu swojego lenistwa (raczej, by dać szansę w walce z nim) zarzucił używanie jej na rzecz mieczy półtoraręcznych.

CiekawostkiEdit

  • Mały i Seba to bracia. Tak wiemy to niemożliwe. Nie są nawet do siebie podobni. Seba ma na to wytłumaczenie: "Jako starszy brat dostałem urodę i inteligencję, a mały dostał brodę". Mały odpowiada na to: "Jeśli ty jesteś piękny i mądry, to ja już wolę moją brodę".
  • Był w wojsku i studiował kilka lat w inny mieście, ale dalej musi się o niego troszczyć starszy brat. "Sebastian pilnuj, żeby mój mały syneczek miał co jeść na tym całym LARPie". Mały twierdzi, że dawno temu przestał walczyć z nadopiekuńczą naturą swojej matki.
  • Żydzi od seby stroje na LARPa. Nie zrobił własnego od 2005 roku.
  • Żydzi od magdy żywność.
  • Wymyśla głupie bronie larpowe, jak choćby użycie w grze drewnianej kuszy zabawki, kupionej na jarmarku dominikańskim w Gdańsku.
  • Nie potrafi walczyć, więc nie ma się co go obawiać podczas potyczek. Nieprawda - mały jest mistrzem w taktycznym organizowaniu większych grup w formacje (przynajmniej on sam tak uważa).
  • Nie umie grać w Snota, bo wie że jego starszy brat jest w tym najlepszy. Poprawka - nie gra bo jest leniem.
    DSC 0036

    Tygodniówka 2009.