FANDOM

Findre II Taktyk
250px
Ważne statystyki
Tytuł "Wieczny Król Ludzi, krew Djenny, pan złotego tronu, władca Sard, opiekun południa i północy"
Płeć Mężczyzna
Rasa Ludzie
Pochodzenie Honorion, rodzina królewska
Status Żyje
Data urodzenia 828 rok ery królestw
Miejsce przebywania Pałac Imperialny, Sard, Aladion, Honorion
Zdolności Utalentowany taktyk i strateg. Charyzmatyczna osobowość. Chłodny polityk.
Findre II Taktyk jest obecnym Wiecznym Królem II Imperium Honorionu. Jego pełny tytuł brzmi: Findre II, syn Malhalma Wieczny Król Ludzi, krew Djenny, pan złotego tronu, władca Sard, opiekun południa i północy. Findre to szczupły, czrnowłosy mężczyzna o zawsze podkrążonych oczach. Miał 25 lat w 853 roku. Jest niezrównanym strategiem, który wszystko traktuje jak partię szachów (nawet rozmowę z drugą osobą). Zawsze przygotowuje po kilka zapasowych planów, a własne porażki próbuje obracać w żart (używając ironii lub sarkazmu). Nawet zdradę i zmianę stron wśród swoich podkomendnych próbuje uwzględniać w swoich działaniach. Jest niezwykle zainteresowany zdobywaniem imeshyjskich ksiąg, wierząc, że będzie w stanie dzięki temu poznać i przewidzieć działania swoich wrogów.

Findre otacza się ludźmi kompetentnymi. Nie lubi umizgów i pustych pochwał, preferując tych, którzy są w stanie mu się przeciwstawić i wygłosić inne niż jego opinie. Nawet im jednak nie zdradza wszystkich szczegółów, pozostawiając realizację cżęści swoich planów jedynie sobie.

Młody król wśród swoich przyjaciół ma ataina Dalharida - jednego z największych agentów w historii Honorionu, oraz swojego rówieśnika, młodego księcia Harrena - który sam w wieku dwunastu lat został przywódcą domu Orinem.

Findre jest związany przysięgą małżeńską, z Rhemą Ardont. Młoda blondwłosa królowa, uważana jest z najpiękniejszą szlachetnie urodzoną damę w stolicy i obecnie spodziewa się dziecka. Po dworze szaleją jednak plotki, że serce wiecznego króla należy do Lemmy, bliźniaczki Harrena.

BiografiaEdit

Urodził się w 828 roku od upadku I Imperium. Od najmłodszych lat dał się poznać jako osoba niezwykle inteligentna. W roku 838 został przyjęty na Uniwersytet Imperialny w Sard, jako najmłodszy student w historii. W roku 844 objął namiestnictwo prowincji Aladionu. Zasłynął przedbudową traktu z Sard do granicy z Kalifatem Oryksu, oraz częściową przebudową dzielnicy handlowej w imperialnej stolicy.

W 846 roku, ojciec Findre, Malholm Rozważny, zmarł na grypę dragańską. Findre wstąpił na tron na jesieni i rozpoczął przygotowania do ofensywy letniej w Spalonych Ziemiach. Szczególnie silnie wsparł dom Orinem, który w jego planach miał wystawić trzon sił inwazyjnych do walki z Imeshią. Przez to największe domy: Guardi i Irasi poczuły się wykluczone i przeznaczyły jedynie małe regimenty jako odwody w armii młodego króla.

Na wiosnę 847 roku, Findre uderzył na imeshyjskie forty w Spalonych Ziemiach, ale ofensywa załamała się wskutek suszy, która nawiedziła wówczas Aladion i miasta Dragai, a która zmusiła króla do zaniechania kampanii. W lecie Findre ożenił się, biorąc za żonę Rehmę z domu Ardont. Plotki mówią, że zamierzał za swoją wybrankę wziąść Lemmę, soistrę Harrena, swojego przyjaciela i rówieśnika. Na dworze imperialnym zawrzało, ponieważ, domy Guardi i Irasi coraz bardziej zaniepokojone były rosnącym w siłę domem Orinem. Findre zaskoczył wszystkich małżeństwem z uważaną za najpiękniejszą w Sard, Rehmą, a jednocześnie zagwarantował sobie wsparcie domu Ardont.

W 848 roku Findre zainteresował się Kemockiem. Już wcześniej docierały do niego wieści, że Imeshia interesuje się mithrilem, ale dopiero utworzenie przez zakon sieci enklaw i szlaków handlowych na wschodzie, zmusiło wiecznego króla do działań. Findre wysłał agentów na północ, a części domów rozkazał zdobycie lub przejęcie portów w Kemock.