FANDOM

224566 228482963863702 107398562638810 719783 493429 n

Elf w Kemocku w roku 853

Elfy to długowieczna i niezwykle magiczna prastara rasa. Około dwóch i pół tysiąca lat temu elfy stoczyły z krasnoludami szereg nieroztrzygniętych konfliktów znanych jako "Stare Wojny". W ich trakcie elfy odkryły ludzi , którym przekazały koncepcje cywilizacyjne, zmieniając w ciągu kilku pokoleń rasę niemal zwierzęcą w regularną armię, walczącą po ich stronie. Po zakończeniu wojny z krasnoludami, Elfy wycofały się w większości z Drikanu , zostawiając nielicznych strażników - Dzikie Elfy , enklawę-królestwo Sindhirion, Mroczne Elfy i Atainów.

CharakterystykaEdit

Elfy są niemal tego samego wzrostu co ludzie. Są nieco chudsze, ich kości policzkowe bardziej zarysowane. Elfy posiadają spiczaste uszy, które w zależności od odłamu rasowego, mogą przyjmować różne kształty. Elfy nie starzeją się, nie chorują (poza hirionami). Mają wrodzony talent do magii - niemal każdy elf posługuje się nią swobodnie.

Elfy są niezwykle aroganckie i wyniosłe. Zawsze stawiają sprawy jasno i starają się przejąć przywództwo w grupie. To indywidualiści, którzy z powodu swojej "nieśmiertelności" potrafią długo debatować nad rozwiązaniem. Gdy jednak w końcu je znajdą, trzymają się objętej strategii do samego końca.

Elfy posiadają niezwykle szybki refleks i zręczność, co czyni ich doskonałymi myśliwymi.

Najbliższymi pokrewnymi rasami elfów są ludzie i driady.

Odłamy elfiej rasyEdit

W ciągu dwóch tysięcy lat rasa elfia podzieliła się na wiele narodów. Poznane narody to:

  • Ataini - Elfy, których przodkowie wrócili do Drikanu wraz z księciem Kathenem. Związani silnie z Honorionem . Są uszami i oczami wiecznego króla.
  • Dzikie Elfy - strażnicy reliktów i ruin pozostałych po elfiej cywilizacji w Drikanie
  • Hirioni - mieszkańcy Sindhirionu, obecnie pod władzą Imeshii. Niezdolni do używania magii.
  • Mroczne Elfy - wyznawcy mrocznych religii, uważani do niedawna za mit, renegaci nawet w czasach "Starych Wojen"
  • "Wyspiarze" - mieszkańcy elfich wysp.