FANDOM

Czarny Smok

Obszar działania

Imeshia

Status

"Mityczna" organizacja heretycka

Przywódca

Prawdziwy arcykapłan (wg legend)

Siedziba

Nieznana

Istniejąca tylko w plotkach potężna organizacja przestępcza wywodząca sie z odłamu imeshyjskiej wiary. Nikt nie jest w stanie potwierdzić jej istnienia, a sfera jej działań jest jeszcze bardziej zagadkowa.

PlotkiEdit

Od samych początków Imeshii , krąży legenda o zbuntowanym apostole, który nigdy nie uznał władzy Arcykapłanki i rzucił jej wyzwanie. Po przegranej, apostoł udał się na wygnanie, a ci z jego stronników, którzy przeżyli czystki miało utworzyć "Czarnego Smoka".

Prawdziwy arcykapłanEdit

Organizacją ma przewodzić potomek zbuntowanego apostoła - prawdziwy arcykapłan. Jego imię i rola jaką spełnia są nieznane.

Organizacje przestępczeEdit

Wiele grup w Imeshii, w tym organizacji przestępczych przyjmowało imię "Czarnego Smoka", co powoduje jeszcze większe trudności z odkryciem prawdy. Faktem jest, że prawdziwy członek "Czarnego Smoka" nigdy nie przyznałby się do swojej przynależności. Jest to podstawowa zasada jaką się kierują inkwizytorzy śledzący poczynania tej grupy.

Cel "Czarnego Smoka"Edit

Celem organizacji jest zdobycie władzy w Imeshii i obalenie arcykapłanki.

CiekawostkiEdit

  • Czarny Smok był pierwszą organizacją działającą na terenie Imeshii, wymyśloną przez Małego i ujętą w pierwszym opisie Imeshii z roku 2004.
  • Czarny Smok jest zainspirowany tajnymi stowarzyszeniami jak Iluminati.