FANDOM

241 4199

Cezar posila się paluszkiem po LARPie (03.07.2004).

PICT0157

Cezar przy pomocy swojej słynnej włóczni opędza się od imeshian. Bitwa 17.04.2004.

Łukasz "Cezar" Sędzicki, nazywany również po prostu "Cez", to jedna z najbardziej rozpoznawanych twarzy na LARPach "Zardzewiały Topór". Jest z nimi związany od samego początku i jako "szef szefów" wszystkich barbarzyńców siał klimat swoim niezmordowanym zapałem do walki. Walcząc z cezem zawsze można było mieć pewność, że skończy się to paroma siniakami. Cez ma słabość do długich broni białych, takich jak jego nieśmiertelna włócznia.

Ciekawostki

  • Podczas jednej z bitew ZT, rozegrano scenariusz napadu na karawanę. Cezar szedł na szpicy ze swoją włócznią. W pewnym momencie za zarośli wyskoczył Seba, nadziewając się wprost na ostrze. Uderzenie było tak silne, że leżał zwinięty w kłębek, przez kilka minut rzucając klątwy na cezara, który stał nad nim i go przepraszał.
  • Cezar swojego czasu sprzedawał osobom niezaorientowanym podróbki amuletów i napojów, twierdząc że mają działanie magiczne. Zanim Mat zaorientował sie co się dzieje cez zarobił kilkadziesiąt sztuk złota.
  • Cezar i jego barbarzyńcy stanowili na początku istnienia ZT swego rodzaju "legendę", którą karmiło się nowych: "Tylko uważajcie na barbarzyńców, bo jak was dorwą, to koniec!".
  • Cezar i Seba w tandemie lubią pastwić się nad Małym.
  • Cezar zawsze daje najgłupsze wymówki nieobecności na LARP.
  • Cezar jest LARPowym "hardcorem".