FANDOM

HPIM4673

Łowcy z Anfanu. Kemock 847 rok (LARP 21.05.2005).

DSC02430

Łowcy z Anfanu. Kemock, 846 rok (LARP 14.11.2004).

Łowcy z Anfanu są frakcją w świecie "Zardzewiałego Topora". Są to zwiadowcy królestwa Anfanu w Kemocku, którzy działają tam, aby zapewnić swoim władcom dostęp do mithrilu. Łowcy używają najczęściej długich mieczy i łuków. Wolą walkę podjazdową i "harcowanie" niż starcie czołowe z przeciwnikiem.

Postępowanie w razie spotkania

Łowcy są zazwyczaj przyjaźnie nastawieni do wszystkich "ludzkich" frakcji (poza Imeshią) i będą się starali zawiązywać przymierza i pomagać napotkanym podróżnym. Możesz czuć się prawie (powiadam prawie) bezpiecznie w ich otoczeniu.

Odgrywanie łowcy

Łowcy są w Kemocku by utrzymać swoje szlaki handlowe do i z królestwa. Będą się starać, aby mithril wciąż płynął do Anfanu. Jako, że ich królestwo znajduje się w wojnie z Imeshią, postarają się, aby ci nie dostali ani grama magicznego metalu. Jako, że łowcy rekrutują się z nihilickich mieszkańców Tullmoru, to są w bliskich kontaktach z leśnym ludem - swoim sprzymierzeńcem.

Ciekawostki

  • Frakcję stworzył Trzmiel, były nihilita.
  • Opis Łowców był najczęsciej odrzucanym przez Białą Radę. Ta nie zostawiła słuchej nitki na propozycjach Trzmiela.
  • Przez Łowców i gildie tzw. "drugiego wysypu", do końca istnienia systemu gildiowego na LARP ZT, nie można było tworzyć nowej gildii, jeśli nie było się na przynajmniej trzech LARPach.